yo!

Långsam dag... men man får ju ha såna ibland med. Tagit en powerwalk med Jenna ikväll, skönt att röra på sig och snacka skit. Sa även upp mitt medlemsskap på SATS. Ja, jag vet att jag bara har haft det i en vecka... men jag känner att jag behöver tänka igenom det lite mera! Vuxet känner jag.

Snart är det torsdag - det innebär Jack Daniel's kryssning! Ska bli grymt kul att åka iväg och bara äta och festa i 23 timmar. Dock så kommer ju hela båten vara proppad med rockare... undrar hur vida jag kommer överleva. Hoppas clubben har vanlig musik på (sånt man faktiskt kan dansa till). Taxfree - here I come! Ja, det blir blir väl där jag hänger.. när jag inte sitter och äter buff'e dårå!

Nu ska jag dricka te och läsa nya cosmo!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0